Ungekoordineringen
I Ungekoordineringsmøderne drøftes hvilke behov der er for at understøtte den unges overgang fra børne- og familieområdet til voksenområdet.
Formålet er at nedsætte et koordinerende team der fremadrettet samarbejder med den unge omkring dennes overgang fra børne- og familieområdet til voksenområdet.
Længere nede kan du se de personer, som du kan møde på Ungekoordineringen.
Sådan booker du et møde
Møderne afholdes via Microsoft Teams én fredag i måneden i tidsrummet 10.00 til 13.00.
Deadline for booking af møde er onsdag i ugen før den ønskede dato kl. 12.00.
Klik på linket herunder og udfyld indstillingsskemaet – vælg dato og tid for mødet.
OBS: For at tilgå linket skal du være logget på Hjørring Kommunes administrative netværk.
Signe Marie Balling
Familie- og Handicapafdelingen
Tlf: 72333524
Mail:
signe [dot] marie [dot] balling [at] hjoerring [dot] dk
Ditte Marie Hein Hansen
Uddannelses- og Erhvervsvejledningen
Tlf: 41936064
Mail:
dih [at] hjoerring [dot] dk
Anne-Mette Kann
Familie- og Handicapafdelingen
Tlf: 41936268
Mail:
akann [at] hjoerring [dot] dk
Line Bjerning
Ungeindgangen
Tlf: 41936009
Mail:
line [dot] bjerning [at] hjoerring [dot] dk
Jeanet Quorning Nejsum
Myndigheds- og Voksenområdet
Tlf: 41225953
Mail:
jeanet [dot] nejsum [at] hjoerring [dot] dk
Mette Krobath Henningsen
Ungesekretariatet
Tlf: 41936074
Mail:
mette [dot] henningsen [at] hjoerring [dot] dk
Samtykke og oplysningspligt
Unge mellem 15 år og 25 år er omfattet af oplysningspligten jf. KUI-lovgivningen, og der bliver automatisk sendt besked til den unge via digital post, at vi deler deres oplysninger.
Når den unge er under 15 år eller over 25 år skal der indhentes samtykke forud for sagens drøftelse på ungekoordineringen. Samtykket kan være skriftligt eller mundligt, og begge former for samtykke skal journaliseres i eget fagsystem.
Hvis der er behov for at dele oplysninger, som er omfattet af sundhedsloven og/eller involverer parter uden for kommunen, skal der indhentes samtykke uanset den unges alder.